VANLIGA FRÅGOR OCH SVAR

Här hittar du svar på några av de vanligaste frågorna kring beställning, leverans och användning av våra produkter.

 

***

BESTÄLLNING OCH LEVERANS

***

 

Jag har aldrig beställt från er tidigare. Hur går det till?

Kul att du är intresserad av att handla hos oss! Så här går det till:

  • Hitta en produkt som passar dig och lägg den i varukorgen. I rutan som öppnas kan du välja om du vill fortsätta handla eller gå direkt till kassan.
  • När du är klar är det dags att se över varukorgen, så att allt ser OK ut.
  • Klicka sedan på knappen “Fortsätt till utcheckningen" och mata in dina uppgifter.
  • Välj leverans- och betalningsmetod.
  • Kontrollera dina uppgifter noga och bekräfta beställningen.
  • Efter 5-7 arbetsdagar dyker paketet upp på din adress!

 

Vilka betalningsmetoder kan jag välja mellan?

Vi erbjuder flera smidiga betalningsmetoder. Du kan välja mellan:

  • Kreditkort
  • Bankbetalning
  • Klarna
  • PayPal

 

Vilka leveransalternativ kan jag välja mellan?

Just nu finns det bara ett leveransalternativ. Paketet levereras till din adress av GLS/ParcelForce. Alla beställningar över 500 kronor levereras fraktfritt!

 

Vad är leveranskostnaden?

Vi erbjuder fri frakt på alla beställningar över 500 kronor. För beställningar under 500 kr ligger frakten på 59 kronor.

 

Kan jag spåra min beställning?

Ja, kort efter att vi skickar iväg ditt paket kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsinformation. Ibland händer det att dessa meddelanden hamnar i skräpposten, så håll gärna koll där om du väntar paket från oss. Det kan ta några dagar innan spårningsinformationen dyker upp. Om det har gått flera dagar sedan din beställning men du fortfarande inte har fått någon spårningsinformation, så är du välkommen att kontakta oss via chatten på hemsidan eller via våra sociala kanaler för vidare hjälp.

 

Hur länge dröjer det innan jag får mitt paket?

Paketet når vanligtvis din adress inom 5-7 arbetsdagar. Vid försening är du välkommen att kontakta oss via chatten på hemsidan eller via våra sociala kanaler.

 

Mitt paket har inte kommit, vad ska jag göra?

Vi skulle aldrig glömma bort din beställning, men tyvärr händer det att leveranser försenas på grund av helgdagar, extrema väderförhållanden, covid-relaterade komplikationer och andra orsaker bortom vår kontroll. Vänta gärna en dag extra eller två, och se om paketet dyker upp. Annars är du välkommen att kontakta oss via chatten på hemsidan eller via våra sociala kanaler.

 

Jag har problem med min beställning. Vad ska jag göra?

Kontakta oss via chatten på hemsidan eller via våra sociala kanaler, så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig så fort som möjligt.

 

Hur gör jag för att ändra eller avbryta min beställning?

Om du behöver ändra din beställningsinformation eller önskar avbryta din beställning, så ber vi dig att kontakta oss via chatten på hemsidan så fort som möjligt.

 

***

KAMPANJER OCH RABATTKODER

***

 

Hur gör jag för att få rabatt på produkterna?

Håll dig uppdaterad om våra bästa erbjudanden och senaste produkter genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Vissa kampanjer är bara tillgängliga via hemliga länkar och speciella rabattkoder som vi skickar exklusivt till våra prenumeranter. Du kan även följa oss på Facebook och Instagram, där vi brukar tipsa om nya erbjudanden.

 

Jag har två oanvända rabattkoder. Kan jag använda båda samtidigt?

Nej, det går bara att använda en rabattkod åt gången.

 

***

PRODUKTER OCH ANVÄNDNING

***

 

Vad innehåller produkterna?

Vi är specialister på naturliga ingredienser! Fullständig innehållsförteckning går i regel att hitta längst ner på respektive produktsida, samt på förpackningen.

 

Hur använder jag produkterna?

Vi erbjuder en mängd olika produkter med olika användningsområden, därför är det viktigt att alltid läsa produktbeskrivningen och följa anvisningarna. Innehållsförteckning, instruktioner och andra rekommendationer går i regel att hitta längst ner på respektive produktsida, samt på förpackningen.

 

Kan jag använda flera produkter samtidigt?

Ja, du kan använda flera produkter samtidigt, men tänk på att inte överskrida den rekommenderade dagliga dosen. Kom också ihåg att kosttillskott inte bör användas som ett alternativ till en balanserad kost och en sund livsstil, som båda är av största vikt för hälsan.

 

Kan barn använda produkterna?

Nej, våra produkter är avsedda för vuxna och ska inte användas av barn eller minderåriga.

 

Hur säkra är era kosttillskott?

Alla våra kosttillskott är tillverkade av högkvalitativa ingredienser från pålitliga källor. Alla ingredienser och produktpartier testas för potentiellt skadliga tungmetaller och mikroorganismer. Våra produkter innehåller näringskoncentrat eller andra substanser med näringsmässig eller fysiologisk effekt.

Våra kosttillskott tillverkas i enlighet med regelverken GMP och HACCP i moderna tillverkningsanläggningar inom EU. Alla tillskott är tillverkade i enlighet med EFSAs regelverk. Kosttillskott är inte avsedda att ersätta en balanserad kost, utan att komplettera den.

 

***

NÖJDHET OCH ÖPPET KÖP

***

 

Jag har använt en av era produkter i 10 dagar nu, men mår inte bra av den. Kan jag lämna tillbaka den?

Alla våra produkter tillverkas i enlighet med strängaste läkemedelstandard (GMP), som borgar för att våra ingredienser och produkter är 100% säkra. Men varje person är unik, och det kan finnas produkter som inte passar dig. Du är välkommen att utnyttja vår nöjdhetsgaranti, som ger dig rätt till 30 dagars öppet köp. Vänligen kontakta vår kundtjänstvia chatten på hemsidan för mer information om hur man gör för att få pengarna tillbaka.

 

***

VÄGLEDNING

***

 

Jag vill bli mer hälsosam men vet inte var jag ska börja. Kan jag få hjälp att hitta rätt produkt?

Självklart, våra experter vägleder dig gärna. Du kan använda chatten på vår hemsida för att få all information du behöver!

 

***

FLER FRÅGOR

***

 

Om du inte hittar svaret på din fråga, så är du välkommen att använda vår chattsupport. Vi hjälper dig gärna!